Dokumenty z blízka

 

analýza vaší postavy

Analýza Vaší postavy

Najdete tu, jaké je Vaše BMI, i méně známý WHR nebo zda vzhledem ke své postavě (obvody Vašeho těla) máte normální váhu, nadváhu či obezitu, a to i pokud dle BMI máte optimální hmotnost.

Budete si moct přečíst, jaká možná konkrétní zdravotní rizika spojená s nadváhou či obezitou se u Vás mohou objevit a jak jim předcházet.

Nutriční a energetická bilance

analýza vaší postavy

Výsledky uvedené v tomto dokumentu jsou základem pro zpracování stravovacího plánu. Najdete zde, jaká je potřeba Vašeho těla: kolik máte denně vypít tekutin (i při cvičení), kolik máte mít denně ve svém jídelníčku energie (kJ; kcal), bílkovin, sacharidů a tuků, abyste zdravě hubli!

Také tu najdete vysvětlení, proč je důležité tyto hodnoty dodržovat a také například, jaké potraviny do svého jídelníčku zařadit.

Pravidla k dietnímu jídelníčku

jídelníček

Základem hubnutí, ale i udržování váhy a štíhlé postavy je dodržovat principy zdravého (a zároveň jednoduchého a chutného) stravování.

V tomto dokumentu najdete všechna důležitá pravidla stravování během dne, ale i v noci (pokud chodíte na noční směny) včetně doporučení Vašeho denního režimu - rozpis časových intervalů jídel dle dietního jídelníčku, jakým potravinám dávat ve svém jídelníčku přednost a jakým se naopak vyhýbat, vše o tucích, bílkovinách, sacharidech apod.

V tomto dokumentu také najdete doporučení fyzické aktivity a zároveň, jak si upravit stravování před a po jakékoli aktivitě včetně tepové frekvence při cvičení pro Vaše efektivní hubnutí.

Jídelníček na hubnutí

stravovací plán

Tento jídelníček na hubnutí Vám bude vypracován přímo na míru na základě Vaší energetické a nutriční bilance. Díky tomuto jídelníčku si můžete hlavní jídla dne vybrat hned z 7, 14, 30 nebo 60 variant (60 variant snídaní, 41 variant dopoledních a odpoledních svačin, 60 variant obědů a 60 variant večeří).

U každé varianty je uvedeno množství energie (kJ) a také množství bílkovin, sacharidů a tuků, což v jídelníčku na hubnutí zdarma uvedeno není.

Obědy a večeře jsou vypracovány dle stejných receptů, abyste si mohli např. připravit večer jídlo k večeři a zároveň na druhý den k obědu ze stejných surovin a to dle gramáže ve Vašem jídelníčku (dohromady tedy 14, 28 nebo 60 různých receptů). Samozřejme si také můžete oběd připravit rovnou na dva dny dopředu a nebudete tak muset vařit každý den. V tomto jídelníčku jsou dokonce i studená jídla, pokud nemáte možnost ohřívat si jídlo (třeba v práci) a abyste také nemuseli každý den vařit. Snadno si tak jídlo připravíte pouhým otevřením své ledničky.

ZDARMA

alzheimerova nemoc emailový kurz zdravého hubnutí

alzheimerova nemoc e-book ke stažení zdarma

alzheimerova nemoc kalorické tabulky zdarma

Více na: Zdarma pro Vás

Tipy a triky pro krásu

Jak se správně nalíčit? Jaký styling je vhodný pro můj typ vlasů? Jaké moderní techniky mi pomohou?

Více na: Jak být krásná

Online poradna

Nejčastější dotazy klientů nebo zaslat anonymně dotaz

Více zde

Kdo se o Vás bude starat

Andrea Stehlíková, DiS. & kolektiv

Telefon #1: +420 720 562 144

Telenon #2: +420 321 021 852

andrea.s@poradnaredukcevahy.cz

info@poradnaredukcevahy.cz

skype: andrea1186

Zde najdete více informací o ochraně osobních údajů