H.E.A.T. aneb Kondice na čtyři

alpining

Co kdyby Vám někdo řekl, že to základní, co potřebujete umět k utužení fyzické kondice nebo ztráty nadbytečných kil, je CHŮZE ...?

Jednoduchá, obyčejná, pomalá i rychlejší, ale přece jen dobře známá.

Každý den uděláme více či méně kroků, aniž si to uvědomujeme. Nicméně pro udržení dobré kondičky bychom měli zvládnout cca 10 tisíc kroků každý den, což odpovídá zhruba 7 kilometrům.

Sáhněte si na nos - kolik jich ujdete právě Vy?

Krok za krokem ...

Možná nemáte po ruce přírodu a zrovna Vás neláká vidina procházky mezi výfukovými plyny. Jak to tedy udělat?

Tato otázka nedala spát "vynálezcům" H.E.A.T. programu (High Energy Aerobic Training), aerobní indoor cvičení s vysokým energetickým výdejem, které nabízí věrnou simulaci zátěže chůze v horských podmínkách a je dostupné všem, bez ohledu na fyzické proporce.

Rozpohybujte pás

alpining

Mechanický pás je jednoduché zařízení, dlouhé 175 cm, které umí plynule měnit sklon i zátěž a tím imitovat chůzi od rovin až po vysoké kopce.

Pointa spočívá v tom, že ho sami musíte nejen rozpohybovat, ale i udržet v chodu svou aktivitou, chůzí.

Není to tedy tak, že se "povezete" a pás se bude snažit za Vás ... Zapojíte tím řadu svalů, vydáte velké množství energie, posílíte celé tělu a pomalu, ale jistě pošlete nadbytečné tukové zásoby v dál ...

Chůze na pásu nezatěžuje klouby ani páteř a působí preventivně proti celé řadě chorob (optimalizuje krevní tlak, předchází osteoporóze, urychluje metabolismus atd.).

Vzhůru na výšlap!

alpinning

Problém nedostatku pohybu netrápí jen střední generaci, ale i osoby poněkud starší. Zapátráte-li na internetu, jistě objevíte v blízkosti Vašeho bydliště speciální lekce pro seniory, které jsou přizpůsobeny tomu, co jsou starší lidé schopni zvládnout (tempo je pomalejší, bere v potaz nižší tělesnou zdatnost a zdravotní stav).

Podstata však zůstává stejná. Jde o zlepšení kondice, hybnosti, psychickou pohodu a pocit, že "cvičení" mohou zvládnout i ve svém věku.

Heslo zní: Pomalu, ale jistě!

A ještě poznámka nakonec: S tímto cvičením se také můžete setkat pod názvem "Alpinning".

 

Ať už cvičíte proto, že chcete být v kondici nebo je to součást Vašeho hubnoucího plánu, je vždy důležité, aby Váš stravovací plán splňoval všechny důležité nároky, které tělo v tomto období má, abyste co nejefektivněji dosáhli svých cílů. Požádejte svého poradce o svůj Stravovací plán jako součást cvičebního programu

Dietní jídelníček na míru

Kompletní individuální stravovací plán od výživových poradců do 24 hodin. Zhubněte bez jo-jo efektu až 5 kg měsíčně!

Žádné doplňky stravy, jídelníček jen za použití běžných potravin.

Více na: Můj dietní plán

ZDARMA

emailový kurz zdravého hubnutí

e-book ke stažení zdarma

kalorické tabulky zdarma

Více na: Zdarma pro Vás

Analýza Vašeho jídelníčku

Myslíte si, že je Váš jídelníček nutričně i kaloricky vyvážený a přesto stále bojujete s kily navíc? Zjistěte, kde děláte chybu a získejte navíc užitečné rady a tipy!

Více na: Proč nehubnu?

Tipy a triky pro krásu

Jak se správně nalíčit? Jaký styling je vhodný pro můj typ vlasů? Jaké moderní techniky mi pomohou?

Více na: Jak být krásná